孙国华(Ronnie Suen)

陈广仁(MC Yan)

梁永杰(Leung Wai Kit)

陈伟雄(Chan Wai Hung)

李灿森(Sam Lee)

李健宏(Li Kin Wang)

郑华胜(Gary Chang)

麦文威(Jimmy Mak)

陈匡荣(Davy Chan)



很偶然的巧合听到你地概歌。

听完之后真系好感动。D歌5止系一首歌甘简单,系一个问题,系系我地社会概问题,系我地身边概事。

讲真我听完D歌好激动,已经好TIRED概自己会再提起精神,歌词同音乐入面渗透住都系年轻。这只有年轻人先做得出黎概,只有年轻人先LIKE概野。



D歌都好过隐。好横。我就中意呢个FEEL。



好可惜,你地解散左,但系你地D歌真系听好耐都5会厌。



用我地概文字同我地概语言黎讲出我地概问题,EXACTLY感同身受。





SORRY,LMF‘S PARTY I COME LATE



BUT I STILL WITH U 。













-----
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 bytolcheung 的頭像
    bytolcheung

    賤人俱樂部1984

    bytolcheung 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()