我应该系坐左好几个钟头了

系时候要走了

念吓呢几日其实都没咩点左过咩野。

其实斋练琴LOR`~~~都没咩者

呢几日同啊LILI一齐倾偈。没啊,想PROOF吓系5系WITHOUT SB 就没办法LIVE AHEAD者`~

AND THE ANSWER IS

DO NOT KNOW STILL

5理了,我已经连自己都顾5到了```````````



SMLIE 一个拉```虽然我5知道我究竟系度做咩。



其实听日几忙吓噶,10有课噶,一直到1点噶。又点咧。



SO TIRED``````````````



哈哈```JUST HAVE SEEN 黄子华D SHOW同《少年梦工厂AV女郎》好好笑````````````



其实一个人想开心D没错咯嗬?

SB将自己概STH TELL TO THE OTHER ONE IS ALRIGHT》?



THIS QUESTION I CANNOT SEUR NOW。



快D放假,快D毕业,快D走,我5想再系度。













arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 bytolcheung 的頭像
    bytolcheung

    賤人俱樂部1984

    bytolcheung 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()