前日應學校要求去做左個心理測試。

哎呀,做米做0羅, 反正星期2上完演奏會, 5想練琴,米去羅。不過去到大把人都系度做,我齋個“等”字。 哈哈~無聊概我就開始碗部PC上概GAME。呵呵



個心理測試真系好多啊,煩到爆炸,成兩百幾題對住部電腦都眼花拉。不過我念個心理老師阿MISS MOU 見到我個測試結果實顛硬了~ 距會發現我個人格系SUCH SPECIAL。人格分裂。哈哈~ 最近E小姐比我做概果S測驗都鬼甘准~~~5知呢個會點咧?呵呵~



話甘快就期末了,我好似咩都沒做過甘,齋個“支力”字。 我又沒做過咩啊~Y COULD LIKE THAT??BUT 尚好最近都過得幾好。



系拉~~~朋友們~~~我應該會考完馬上翻噶~因為某人考完就去 瑞士~我就5 會留系上海~!

不過其實我就翻去聞果3個人者~其他人當沒識過算了~我都5稀罕`有E小姐就夠 了`呵呵~~













-----
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 bytolcheung 的頭像
    bytolcheung

    賤人俱樂部1984

    bytolcheung 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()